Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

  1. Zgodnie z regulaminem Sklepu oraz obowiązującymi przepisami każdy Konsument może w ciągu 14 dni odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny.  Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (do pobrania TUTAJ ) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:                                                             Fayne Katarzyna Tużnik
    ul. Żółwia 14 m 19
    01-927 Warszawa 
  2. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę, jeśli została wystawiona. Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi i będzie odesłany na koszt Konsumenta.
  3. Sklep zwróci należność za zwracany towar nie później niż w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty doręczenia. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, bądź na wskazany przez niego numer konta bankowego.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość́ nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach świadczeń́, które z uwagi na ich charakter nie mogą̨ zostać́ zwrócone. Dotyczy to między innymi produktów wykonanych na indywidualne zamówienie.
  5. W przypadku odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta, jest to równoznaczne z odstąpieniem od umowy sprzedaży. Zamówiony towar wraca do Sklepu, a Klient zostanie obciążony kosztami zwrotu przesyłki.
  6. Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

Reklamacje

  1. Reklamacja powinna zostać zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową na adres email sklep@fayne.pl . W tytule emaila prosimy podać REKLAMACJA oraz numer zamówienia.
  2. Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji na adres Sklepu.
  3. Sklep w ciągu 14 (czternaście) dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, po jej uznaniu, towar uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu albo obniży cenę produktu albo też, stosownie do decyzji Klienta, zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.
  5. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.
  6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela. Uszkodzenie przesyłki: jeśli przesyłka budzi obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia, nacięcia) można odmówić jej odbioru i zgłosić ten fakt kurierowi. Należy uzyskać pisemne potwierdzenie, iż odmowa odbioru nastąpiła w wyniku uszkodzenia przesyłki. Sklep fayne.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, na które nie miał wpływu, a które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie umowy (pożar, powódź, itp.).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl