

Regulamin
Regulamin sklepu FAYNE
§ 1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.fayne.pl (zwany dalej Sklepem) jest własnością podmiotu gospodarczego wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy pod numerem: 001549242/2014, pod nazwą i adresem:
FAYNE KATARZYNA TUŻNIK
ul. Żółwia 14 m 19, 01-927 Warszawa
NIP 526-25-939-66
REGON 147464145
zwanej dalej Firmą. - Stroną dokonującą zakupów w Sklepie (zwaną dalej Klientem), może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna.
- W przypadku zakupu produktów na stronie www.fayne.pl obowiązuje prawo polskie.
§ 2 Oferta
- Przedmiotem transakcji jest sprzedaż towarów znajdujących się w ofercie Sklepu w chwili składania zamówienia.
- Ceny towarów znajdujących się w Sklepie są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
- Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, zamykania kolekcji oraz wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, oraz do wprowadzania w nich zmian.
- Artykuły oferowane w Sklepie podlegają ochronie praw autorskich w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 04 lutego 1994r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994r. Nr 24, poz. 83, z późniejszymi zmianami).
- Artykuły dekoracyjne oferowane w Sklepie nie są zabawkami w rozumieniu obowiązujących przepisów. Sposób montażu należy każdorazowo dostosować odpowiednio do rodzaju powierzchni, do której produkt jest mocowany.
§ 3 Zamówienia
- Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem Sklepu lub poczty elektronicznej na adres mailowy: sklep@fayne.pl
- W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu Klient dokonuje:
- wyboru zamawianych towarów;
- rejestracji w Sklepie lub – w przypadku rezygnacji z rejestracji – podaje dane adresowe i kontaktowe oraz adres dostawy;
- wyboru sposobu płatności;
- wyboru dostawy
- Zamówienia przyjmowane są przez 7 dni w tygodniu, realizowane natomiast w dni robocze.
- Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy rejestrowane będą pierwszego kolejnego dnia roboczego.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia za pośrednictwem Sklepu jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego towaru.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma automatyczną odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia oraz instrukcją odnośnie płatności. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze Sklepem przy pomocy poczty elektronicznej pod adresem sklep@fayne.pl w treści wiadomości podając numer zamówienia.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
- Jeżeli w chwili złożenia zamówienia niektóre z oferowanych produktów nie będą dostępne, Klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – w takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo anulowania zamówienia.
- Zamówienie zostanie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Błędnie wprowadzone lub niepełne dane teleadresowe mogą być przyczyną opóźnień w realizacji zamówienia. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z podania błędnego lub niedokładnego adresu dostawy.
- Złożone przez Klienta zamówienia będą realizowane:
- w przypadku towarów wybieranych z oferty Sklepu – w terminie do 3-4 dni roboczych – od momentu zaksięgowania środków na koncie bankowym Sklepu lub otrzymaniu potwierdzenia przelewu na adres mailowy sklep@fayne.pl,
- w przypadku towarów na indywidualne zamówienie – w terminie do 7 dni roboczych od momentu zatwierdzenia ostatecznego projektu i wpływu wpłaty na rachunek bankowy.
- Zmiany w wysyłce, rezygnacja z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem sklep@fayne.pl .
§ 4 Płatność
- Ceny towarów nie uwzględniają kosztów usługi przesyłki. Koszt usługi transportu pokrywa Klient.
- Płatność za zamówione towary może nastąpić za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Shoper lub w formie przelewu na konto bankowe.
- Przedmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- W przypadku płatności w formie przelewu, rachunek bankowy Sklepu podany jest podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Przelewy prosimy kierować na:
FAYNE KATARZYNA TUŻNIK
Nr konta bankowego: 82 1050 1025 1000 0092 0310 6704
Bank: ING Oddział w Warszawie, ul. Powsińska 64A
W tytule przelewu prosimy podać́ imię̨, nazwisko oraz numer zamówienia. - Każda transakcja potwierdzana jest rachunkiem lub fakturą.
§ 5 Dostawa
- Zakupione towary dostarczane są̨ pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany mailowo w przypadku zamówień́ drogą mailową.
- Koszty przesyłki pokrywa nabywca. Wysokość opłat uzależniona jest od wymiarów zakupionych towarów.
- Wysyłka zakupionych towarów możliwa jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL/UPS/DPD , oraz paczkomatów Inpost.
- Koszty dostawy:
4.1. W przypadku zamówień o wartości do 500 zł, koszt wysyłki jest podany w zamówieniu.
4.2.W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 500 zł – wysyłka na terenie Polski jest darmowa. - Termin realizacji zamówienia nie przekracza 3-4 dni roboczych od chwili zaksięgowania zapłaty. Wyjątek mogą̨ stanowić́ zamówienia na produkty personalizowane lub aktualnie niedostępne lub nietypowe. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może się̨ wydłużyć́, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
§ 6 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 (czternaście) dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
- Oświadczenie odstąpienia od umowy sprzedaży można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się tutaj. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed jego upływem na adres Sklepu. Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: sklep@fayne.pl.
- Sklep prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot towaru przez Konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni od odstąpienia od umowy. Koszt wysyłki towaru do sprzedawcy (jeśli nie jest to towar reklamowany) ponosi Klient.
- Sklep zwróci należność za zwracany towar nie później niż w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty doręczenia. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, bądź na wskazany przez niego numer konta bankowego.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość́ nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach świadczeń́, które z uwagi na ich charakter nie mogą̨ zostać́ zwrócone. Dotyczy to między innymi produktów wykonanych na indywidualne zamówienie.
- W przypadku odmowy przyjęcia zamówionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta, jest to równoznaczne z odstąpieniem od umowy sprzedaży. Zamówiony towar wraca do Sklepu, a Klient zostanie obciążony kosztami zwrotu przesyłki.
§ 7 Reklamacje
- Reklamacja powinna zostać zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową na adres email: sklep@fayne.pl . W tytule maila prosimy podać REKLAMACJA oraz numer zamówienia.
- Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji na adres Sklepu.
- Sklep w ciągu 14 (czternaście) dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, po jej uznaniu, towar uszkodzony zostanie naprawiony albo wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu albo obniży cenę produktu albo też, stosownie do decyzji Klienta, zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela. Uszkodzenie przesyłki: jeśli przesyłka budzi obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia, nacięcia) można odmówić jej odbioru i zgłosić ten fakt kurierowi. Należy uzyskać pisemne potwierdzenie, iż odmowa odbioru nastąpiła w wyniku uszkodzenia przesyłki. Sklep fayne.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, na które nie miał wpływu, a które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie umowy (pożar, powódź, itp.).
§ 8 Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe zbierane i przetwarzane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014r. poz.1182 z późn. zm. ).
- Dane osobowe nie są udostępniane osobom niezwiązanym z działalnością Sklepu i służą wyłącznie do realizacji i obsługi zamówień Klientów oraz celów marketingowych. Informacje o adresie dostawy, kontaktowym numerze telefonu oraz adresie e-mail Klienta udostępniane są m.in. operatorom obsługującym płatności elektroniczne z tytułu zawieranych Umów lub podmiotom realizującym dostawy zamówionych towarów.
- Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane osobowe, do ich zmiany, poprawiania i kontroli oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
§ 9 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta. (Dz. U. 2014 poz. 827).
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
- Wszystkie zdjęcia produktów są własnością firmy FAYNE KATARZYNA TUŻNIK. Zabrania się ich usuwania, kopiowania, edycji, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.
- Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.
Życzymy udanych zakupów !